Japanse schoonheden: de stand van zaken... - Reisverslag uit Tokio, Japan van Edwin Huits - WaarBenJij.nu Japanse schoonheden: de stand van zaken... - Reisverslag uit Tokio, Japan van Edwin Huits - WaarBenJij.nu

Japanse schoonheden: de stand van zaken...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Edwin

06 November 2006 | Japan, Tokio

Na mijn eerste post over het uiterlijk van Japanse vrouwen heb ik van verschillende mensen de vraag gehad hoe ik hier nu tegen aan kijk. Naar aanleiding van die vraag ben ik wat meer onderzoek gaan doen en heb ik met wat mensen gesproken die expert zijn op dit gebied:)

Een van deze mensen is Nate Malenke, een Amerikaan, die naar mijn mening makkelijk de mister universe verkiezingen kan winnen. Hij woont nu inmiddels alweer drie jaar in Japan en heeft genoeg vrouwen kunnen bekijken om een mening te kunnen vormen.
Zijn mening is dat 80% van de vrouwen knap is.

Nu ben ik het persoonlijk nog niet met zijn mening eens (al was het alleen maar omdat een bijzonder groot gedeelte van de Japanse bevolking boven de 60 jaar is en er ook genoeg kinderen zijn, twee groepen die ik liever niet opneem in mijn pol), maar mijn mening dat iedere Japanse vrouw er uitziet als de vrouw waarmee ik hier op de foto sta (zie: foto) is zeker veranderd.
Inmiddels denk ik dat er hier, net als in elk ander land, genoeg mooie vrouwen rondlopen. En een mooie vrouw is gewoon een mooie vrouw, ongeacht waar zij vandaan komt. Ik durf geen uitspraken meer te doen over percentages, maar laat ik zeggen dat ik me hier prima vermaak.

  • 06 November 2006 - 08:33

    JanP:

    Zat er ook dik in he? Dat jij dat zou gaan vinden... Vernaak je nou niet teveel want over 20 jaar zit je ineens in spoorloos :)

  • 06 November 2006 - 09:44

    Itgen:

    Ik wil die ET hebben!!!

  • 06 November 2006 - 18:04

    Marian:

    Nee hoor Itgen, ik wil die ET hebben!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Tokio

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Mei 2008

Nederlander in vermomming...

21 April 2008

Muziek Bashculture online!

18 April 2008

Verbranden tijdens werktijd

29 Februari 2008

Uitnodiging

20 Februari 2008

40 graden Celcius!!!
Edwin

Actief sinds 08 Juli 2006
Verslag gelezen: 395
Totaal aantal bezoekers 60940

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: