40 graden Celcius!!! - Reisverslag uit Tokio, Japan van Edwin Huits - WaarBenJij.nu 40 graden Celcius!!! - Reisverslag uit Tokio, Japan van Edwin Huits - WaarBenJij.nu

40 graden Celcius!!!

Door: Edwin Huits

Blijf op de hoogte en volg Edwin

20 Februari 2008 | Japan, Tokio

Hoi allemaal!

Vorige week kreeg ik de schrik van mijn leven. Ik hoor het Joran van der Sloot nog zo zeggen (ja, via het internet volg ik ook het nieuws in Nederland hoor!): “Ze begon te trillen en opeens deed ze het niet meer”.

Nou, op zaterdagavond na ons optreden in Nagasaki begon ik ook flink te trillen en ik kon niet meer ophouden. Ik voelde me ook ernstig koud. Ik had geen drugs gebruikt en ook had ik steeds mijn eigen drankjes gehaald. Joran van der Sloot was niet aanwezig, dus wat kon dit zijn?

Uiteindelijk ben ik maar naar het ziekenhuis gegaan en daar bleek dat ik 40 graden koorts had. Voor zover ik me kan herinneren was mijn koorts nog nooit zo hoog geweest. Daarnaast was ik geveld door een griep (type A of B dat weet ik niet).
Ik heb dus helaas de hele week in mijn bed moeten blijven, maar nu lijkt het weer allemaal redelijk voorbij gewaaid te zijn.

Jammer dat ik net ziek werd terwijl we in Nagasaki waren, want in de plaats van het optreden hadden ze een chocolade onsen (hotspa)!!! Met andere woorden ik had kunnen baden in een zwembad gevuld met chocolade. Helaas moet ik daar nu nog een keer voor terug.

Het optreden was verder wel erg leuk en geslaagd. We hebben weer wat CD’s kunnen verkopen. De CD hebben we nog niet, maar verschillende mensen hebben een CD besteld en ook al betaald. Daarnaast hebben we er weer wat fans bij, inclusief Miss Nagasaki. Ik vraag me altijd wel af hoe ze tot dit soort Missen komen, want ik moet eerlijk zeggen dat ik vrij veel vrouwen heb gezien in Nagasaki die mooier zijn dan deze Miss Nagasaki, maar goed...

Nog maar een paar weekjes en dan ben ik weer even in Nederland. Ik hoop daar de meeste van jullie te zien (Teddy: stuur even een “echte” e-mail naar mijn gmail adres (edwinhuits at gmail.com), dan kan ik jouw vragen beantwoorden en dan kunnen we wellicht ook nog iets afspreken voor de tijd dat ik in Nederland ben.)

Misschien dat dit dus mijn laatste berichtje is voordat ik weer naar Nederland vlieg. Mochten jullie nog specifieke vragen hebben of bepaalde dingen willen zien/hebben vanuit Japan, laat het me dan op tijd weten en dan kan ik kijken wat ik kan doen.

Een hele fijne en gezonde tijd en tot gauw!

Edwin

  • 20 Februari 2008 - 08:47

    Itgen:

    Hmmm, klinkt naar... Maar ja dat krijg je ervan he, je hoort in oost-Azie en Japan toch ook de hele dag met zo'n wir mondkapje rond te lopen!!

    Enfin, blij dat het bij 40 graden bleef! Tot half maart!

  • 20 Februari 2008 - 16:21

    Teddy:

    kleine voorwaarde... wie is Teddy?

    Groetjes Teddy

  • 20 Februari 2008 - 18:04

    Frederique:

    A) Hebben ze geen thermometers in Japan?
    B) Was het geen SARS?
    C) Miss Nagasaki: kwestie van smaak :)

    Laat die griep maar mooi daar, want iedereen op mijn werk is al ziek.

    Oja, en ik wil wel wat uit Japan, maar denk niet dat je dat mee mag nemen in het vliegtuig haha! Als je een dai katana ala Highlander vindt en kunt verstoppen in je koffer, dan hou ik me altijd aanbevolen.

  • 22 Februari 2008 - 00:49

    Tom :

    Beterschap en tot snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Tokio

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Mei 2008

Nederlander in vermomming...

21 April 2008

Muziek Bashculture online!

18 April 2008

Verbranden tijdens werktijd

29 Februari 2008

Uitnodiging

20 Februari 2008

40 graden Celcius!!!
Edwin

Actief sinds 08 Juli 2006
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 60939

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: