Muziek Bashculture online! - Reisverslag uit Tokio, Japan van Edwin Huits - WaarBenJij.nu Muziek Bashculture online! - Reisverslag uit Tokio, Japan van Edwin Huits - WaarBenJij.nu

Muziek Bashculture online!

Door: Edwin Huits

Blijf op de hoogte en volg Edwin

21 April 2008 | Japan, Tokio

Voor iedereen die geïnteresseerd is in de muziek die we met Bashculture maken is er goed nieuws! We hebben eindelijk wat muziek op onze Facebook site gezet. Omdat we de officiële versies (compleet opgenomen, afgemixt en wel, zoals ze op CD komen te staan) nog niet af hebben staan deze nummers nog niet op onze officiële website. Maar, zoals gezegd, voor de nieuwsgierige mensen onder jullie... Meld je aan bij Facebook(.com) als fan van Bashculture en luister daar alvast naar wat demo’s van de band.

• 01 Mei 2008 - 09:00

Nina:

Heey,
    Je vertelde het in Nederland inderdaad ook al! Ik zal me zo spoedig mogelijk (duurt dus nog een paar weken) een aanmelden op Facebook.com. En dan zal ik natuurlijk ook uitkomen als fan van jou(band)!!
    Ik vond het super gezellig met je in Nederland! Leuk je weer gezien te hebben, en te zien dat het goed met je gaat!
    Liefs, Nien