Verbranden tijdens werktijd - Reisverslag uit Tokio, Japan van Edwin Huits - WaarBenJij.nu Verbranden tijdens werktijd - Reisverslag uit Tokio, Japan van Edwin Huits - WaarBenJij.nu

Verbranden tijdens werktijd

Door: Edwin Huits

Blijf op de hoogte en volg Edwin

18 April 2008 | Japan, Tokio

Vandaag ben ik sinds de start van het nieuwe schooljaar voor het eerst weer eens in de gelegenheid om iets van me te laten horen.

Bij deze wil ik iedereen nog even bedanken voor de gezelligheid en voor de goede zorgen, gastvrijheid en leuke herinneringen die jullie mij weer hebben meegegeven. Ik vond het fijn om weer even in Nederland te zijn geweest, maar ik realiseerde mij daardoor ook wel des te meer hoeveel ik van Japan ben gaan houden en dat ik het dus erg fijn vind om ook weer terug te zijn nu.

Bij “thuiskomst” (in Japan) was het winterse weer totaal verdwenen en had het plaats gemaakt voor het mooie lenteweer inclusief de prachtig bloeiende kersenbloesem (de nationale bloem van Japan).

Tevens was zowat het complete docententeam van de school waar ik het meeste werk vernieuwd. Dit is wat mij betreft een verbetering.
We hebben nu namelijk een overwegend jong en erg leuk en gezellig team. Iedereen is erg geïnteresseerd in elkaar en ik heb op deze manier een goede basis om lekker veel Japans te spreken.

Met de nieuwe leerlingen en nieuwe docenten zijn we vorige week vrijdag lekker gaan picknicken tijdens werktijd. Allemaal uitermate vermoeiend dus (hahaha). En ik ben meteen gigantisch verbrand.

Verder ben ik meteen lekker druk bezig met optredens. Samen met Chieko treed ik op in diverse zaaltjes en met Bashculture zijn we zelfs nog drukker. We hebben sinds mijn terugkomst hier nog weer twee aanbiedingen gehad voor optredens die we allebei zullen aannemen.

Volgende maand ga ik voor het eerst naar een barbecue/beach party op een (volgens de verhalen en de foto’s die ik heb gezien) tropisch eiland. Het eiland wordt een beetje vergeleken met Hawaii en toch is het niet zo ver bij mij vandaan. Het is weliswaar zo’n vijf uur rijden met de auto, maar omdat we met zoveel mogelijk mensen in een auto proberen te gaan die allemaal hun rijbewijs hebben zullen we er zo zijn.

Ik kijk er erg naar uit. Het dreigt een interessant, pikant en geweldig feest te worden.
Voor die tijd zijn er hier nu diverse festivals aan de gang die de tijd snel voorbij zal laten gaan.


  • 18 April 2008 - 10:37

    Esmée:

    Ik ben blij te horen dat het goed met je gaat. Heel veel plezier op het feestje.
    Liefs,
    Esmée

  • 19 April 2008 - 21:50

    Teunis En Joke:

    He Edwin we hebben weer van je genoten in Nijkerk van je verhalen op Oma der verjaardag.
    Groetjes en hopen nog veel van je te mogen horen

  • 20 April 2008 - 13:55

    Frederique:

    Hey Edwin, het was er niet meer van gekomen om je te zien, excuses daarvoor. Hopelijk de volgende keer. Ik begrijp je 'heimwee' wel, dat heb ik nog steeds met Amerika. Misschien dat ik de stoute schoenen maar moet aantrekken dit jaar.
    Have fun in Japan!
    Groetjes
    Frederique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Tokio

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Mei 2008

Nederlander in vermomming...

21 April 2008

Muziek Bashculture online!

18 April 2008

Verbranden tijdens werktijd

29 Februari 2008

Uitnodiging

20 Februari 2008

40 graden Celcius!!!
Edwin

Actief sinds 08 Juli 2006
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 60933

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: