Uitnodiging - Reisverslag uit Tokio, Japan van Edwin Huits - WaarBenJij.nu Uitnodiging - Reisverslag uit Tokio, Japan van Edwin Huits - WaarBenJij.nu

Uitnodiging

Door: Edwin Huits

Blijf op de hoogte en volg Edwin

29 Februari 2008 | Japan, Tokio

Hallo allemaal!

Het is bijna zo ver... Over ongeveer twee weken kom ik aan in Nederland.
Omdat die tijd voor mij erg hectisch zal worden, maar ik toch een kans wil creeren om iedereen te kunnen zien/spreken heb ik in overleg met mijn ouders (bedankt papa en mama voor de mogelijkheid!) besloten om op vrijdagavond 21 maart een "feestje" te geven in het huis van mijn ouders.
Bij deze nodig ik jullie uit om hier naartoe te komen.
Vergeef me dat ik jullie uit nodig via deze website, maar voor mij is dit de meest effectieve en snelste manier om iedereen te pakken te krijgen die de afgelopen anderhalf jaar met mij heeft meegeleefd.

Jullie zijn welkom vanaf 20:30uur.

De meeste van jullie weten volgens mij wel waar mijn ouders wonen. Mocht je niet bekend zijn met het adres van mijn ouders of heb je andere vragen stuur me dan nog even een e-mail op mijn gewone e-mail adres (a.u.b. niet via deze site deze keer!).

Verder wil ik jullie allemaal vragen om mij een bevestiging te sturen als jullie naar het feest komen, zodat ik bij de voorbereidingen rekening kan houden met het aantal mensen.

Ik hoop jullie allemaal zo snel mogelijk weer te zien.

Tot gauw!

Liefs,

Edwin

  • 29 Februari 2008 - 10:09

    Erik Spaan:

    Ik zal er zijn.....

  • 29 Februari 2008 - 14:11

    Frederique:

    Gezellig, gezellig! Ik heb je even een mail gestuurd, want weet het precieze adres niet meer. Lijkt me in ieder geval leuk om bij te kletsen!
    Groetjes Free

  • 29 Februari 2008 - 15:00

    Teunis En Joke:

    Hallo Edwin wij hebben dan de verjaardag van gerald en zijn vriendin maar wij zin jou wel bij oma der verjaardag.Oke spreken je wel Groetjes

  • 01 Maart 2008 - 13:12

    Thea En Wim:

    Hoi Edwin

    Wij komen de 21e, rust maar goed uit van te voren want je zult het wel druk krijgen, hoezo vakantie?
    Succes met de voorbereidingen.

  • 01 Maart 2008 - 14:21

    Je Zusje:

    ja leuk, ik kom! ik heb zin om je te zien. Tot gauw.
    x

  • 12 Maart 2008 - 15:42

    Nien:

    VET SPANNEND!!! Je komt al bijna weer hier!
    Weet je de Nederlandse gewoontes nog wel? Of heb je een verkorte inburgeringscursus nodig?
    Wel belangrijk detail misschien, het is hier niet verplicht het peace teken te maken als je op de foto gaat!

    Tot snel neef!!

    Nien.

  • 15 Maart 2008 - 21:06

    Geile Robbie Rukkers:

    Ik kom ook hoor, gaan we lekker een potje knuffelen, ghegheghe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Tokio

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Mei 2008

Nederlander in vermomming...

21 April 2008

Muziek Bashculture online!

18 April 2008

Verbranden tijdens werktijd

29 Februari 2008

Uitnodiging

20 Februari 2008

40 graden Celcius!!!
Edwin

Actief sinds 08 Juli 2006
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 60940

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: